Food service
Vi ser på tre forskjellige områder:
- Mattrender – hva spiser forbrukerne, og hvorfor?
- Markedstrender – hva er nøkkelelementene for kjøpere og grossister?
- Forbrukertrender – hvor, når og hvordan spiser forbrukerne når de er hjemmefra i vårt lokale marked?
Ved å kombinere kunnskapen om disse tre områdene, kan vi skape et vellykket samarbeid med våre merkevareeiere innen kategorien for food service og skape vekst og utvikling av dine merkevarer gjennom denne salgskanalen. Food service-markedet har en økende omsetning,og har dermed et stort potensial for mange merkevarer.
Vi selger et konsept og et måltid – deretter merkevarene og produktene
Vår tilnærming til food service-markedet er å tilby kundene våre matinspirasjon: først ved å presentere velsmakende måltider og oppskrifter, og deretter foreslå produktene fra porteføljen vår som trengs for å lage noe skikkelig godt. Dette har vist seg å være gunstig for alle parter: Merkevareeiere får produktene sine inn på food service-markedet, food service-kundene får presentert et fullstendig konsept med utvikling av måltider og de beste produktene til bruk i tilberedningen, og til slutt blir alt satt sammen slik at forbrukeren kan nyte det.
Lokal ekspertise er nøkkelen
Hvert land har sine egne spisevaner og mønstre – til og med lokale regioner og nabolag kan være forskjellige i food service-markedet. Vi mestrer både de lokale likhetene og forskjellene på grunn av det sterke nettverket og tilstedeværelsen på lokalmarkedet. Våre food service-avdelinger i de forskjellige landene har engasjerte brand- og key account managere, i tillegg til salgsteam i felten – alle med stor lidenskap for mat. Vi arbeider tett med både grossister og kunder, f.eks. som offentlige institusjoner, storkjøkken, kjeder, kantiner og fast food-kjøkken.
Potensielle samarbeidsprosjekter – vi kan bidra med utvalgte tjenester, eller hele pakken
- Konsulenttjenester – salg, messer, lokale arrangementer.
- Key Account Management – kjedeavtaler, årlige forhandlinger, oppfølging, planlegging og prognoser.
- Markedsføring – lokale aktiviteter, kataloger og salgsmateriale, messer.
- Lager og distribusjon